Jest między nami chemia

chemia_poziom

Kampania Stowarzyszenia UNICORN przebiegająca pod hasłem JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA to naturalna kontynuacja dwóch poprzednich. Postrzeganie choroby jako jednego z aspektów naszego życia, wyjątkowość i niepowtarzalność każdego z nas, na którą zwracano uwagę w kampanii WIDZIMY CAŁEGO CZŁOWIEKA, NIE TYLKO JEGO CHOROBĘ, sięganie po różne metody pomocy w NIE TYLKO LEKI LECZĄ, prowadzą nas do pełni życia w chorobie.

Pragniemy przekonać:

pozwólcie sobie na czułość,
podarujcie sobie luksus bliskich, serdecznych, intymnych relacji,
otulcie się uczuciami,
ofiarujcie sobie cud przyjaźni i obecności,
dajcie się wesprzeć przyjaciołom i bliskim.

Rak to nie powód, żeby nie żyć!

UNICORN kładzie nacisk na relacje pomiędzy chorym a otoczeniem – jego rodziną i przyjaciółmi. Choroba jest momentem zatrzymania, czasem przewartościowań, weryfikacji, w tym również naszych relacji z bliskimi. W tym trudnym dla nas czasie potrzebujemy jak nigdy miłości, czułości, przyjaźni. To również dobry czas, by dać sobie prawo do korzystania z pomocy. Poprzez kampanię JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA UNICORN pragnie zwrócić uwagę z jednej strony na potrzeby chorego; jego prawo do relacji, życia rodzinnego i towarzyskiego, z drugiej strony natomiast wskazuje na osoby bliskie towarzyszące choremu – aby pomimo lęku i braku umiejętności towarzyszenia w chorobie szukali możliwości wspierania pamiętając również o własnych potrzebach. Serdeczne, intymne relacje pomagają wracać do zdrowia. Budują w nas zasoby nadziei, dodają energii. Same w sobie są zdrowiem i wartością.

JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA kampanią społeczną roku 2011 ::

Bardzo miło nam poinformować, że kampania JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA Stowarzyszenia UNICORN zwyciężyła w kategorii 1% w konkursie na najlepszą kampanię społeczną roku 2011. Jurorzy zwrócili uwagę na wysoką estetykę wykonania i interesujące hasło oraz położenie nacisku na potrzebę bliskośći i psychologiczny aspekt choroby. Partnerem tej kategorii oraz fundatorem nagrody o wartości 100 000 zł w postaci czasu emisyjnego jest Dom Mediowy Codemedia SA.

Konkurs organizowany był przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespoleczne.pl.

4 czerwca 2012 r. podczas uroczystej gali w Warszawie nagrodę odebrały Danuta Ochał i Violetta Grzelka ze Stowarzyszenia UNICORN oraz Natalia Jaworska z agencji reklamowej Young & Rubicam. Więcej o wynikach konkursu – tutaj.

JEST MIĘDZY NAMI CHEMIA I miejsce w konkursie „Newsweeka”

Kampania „Jest między nami chemia” została zgłoszona do konkursu „Newsweeka” na najlepszą reklamę zachęcającą do oddania 1% podatku. Dzięki głosowaniu Internautów oraz decyzją członków kapituły, zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii  Prasa ogólnopolska. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy oddali głos na naszą kampanię.

jestmiedzynamichemia